21 Temmuz 2010 Çarşamba

Formula 7 zayıflama hapı

Geçenlerde yolda yürürken bir eczanenin vitrininde Ender Saraç?ın mucize formülü diye tanıtılan Formula 7 Zayıflama hapı reklamını gördüm. Tabi bizim işimiz zayıflama gönüllülerini zayıflama ve diyet  ürünleri konusunda da bilgilendirmek. Madem ki  her yerde boy boy afişi aslınan Formula 7 kilo verme hapı bu kadar meşhur oldu, biz de bir incelememizi yapalım dedik.
Şimdi bu zayıflama ürününe neden Formula 7 adı veriliyor? Formula 7 gerçekten Ender Saraç?ın icadı mıdır? Öncelikle bu soruları cevaplayalım. Formula 7 adı verilen zayıflama ilacının içerisinde 7 adet zayıflatıcı etken madde bulunmaktadır. Bunlardan bir kısmı yani 4 tanesi  bitkisel ve doğal yağ yakıcı özellikleri bulunan maddeler iken (Zencefil, Yeşil Çay, Funda aprağı, Tere Tohumu) Diğer üç tanesi ise termojenik enzim adı verilen yağ yakıcı enzim ve maddelerden (L-carnitine, CO Enziyme Q10, KROM GTF)  oluşmaktadır. Zaten dünyadaki hemen tüm yağ yakıcı termojenik zayıflama ilaçlarının temel etken maddeleri, bu son 3 saydığım zayıflama enzimleridir. Vücudun metabolik faaliyetlerini manuple eden bu maddeler, sanal bir durum yaratarak bir nev?i vücudu zayıflamak için kandırmakta ve ikna etmektedirler.
Bu yağ yakıcı enzimlerin faydalı mı zararlı mı olduğunu ilan etmek şahsen benim haddim olmadığı için bu konuyu bilim adamlarına bırakıyorum. Ancak  bu ilacın yanında verilen ve 7 rakamı ile ilişkilendirilerek mistik ve gizemli bir zayıflama sistemi havası verilmeye çalışılan diğer diyet ve zayıflama önerilerinin, hemen her zayıflama gönüllüsünün bildiği şeyler olduğunu da söylemeliyiz.  Mesela 777 adım adıt, 7 öğün yiyin, 7 besini azaltın, şu 7 besini muhakkak tüketimini artırın vs.  Bu önerilerin bir çoğu bizlerin sağlıklı zayıflama veya doğal yollarla zayıflama dediğimiz diyet taktiklerinden başkası değildir.
Bu nedenle diyet ve egzersiz yoluyla zayıflamaya alternatif olarak geliştirilen bir sektörün, ürünlerini pazarlarken diyet ve egzersiz yoluyla kilo verme çaresine sığınması açıkçası benim garibime gitti. Örneğin ilaç reçetesinde günde 7777 adım yürümeniz tavsiye edilmiş. Zaten 7777 adım atmak demek zaten 5 km yürümeye denk gelir. günde 5 km yürüyen birisi ortalama olarak günlük en az 100 gram yağ yakıyor demektir. Bu da 1 ayda 3 kilo zayıflamak demektir.  O zaman iş, Formula 7 yoluyla zayıflamak yerine yürüyerek zayıflama haline dönüşüyor.
Madem ki bir zayıflama  ilacı satıyorsunuz, insanlara naden diyet ve egzersizi öğütler ve tavsiye edersiniz ki? Zaten zayıflama hapları, diyet ve egzersiz türü zahmetli ve zor zayıflama sürecinin yerine icat edilmiş bir kolay zayıflama imkanı değil midir? İnsan bu tür soruları kendi kendine sormaktan edemiyor. Forumla 7 ilacını kullanan okuyucu yorumları ve önerilerini şiddetle bekliyorum. Acaba faydalı özellikleri ve yan etkileri var mıdır. Bu konudaki paylaşımlarınızı bekliyorum.  Son olarak ta diyet ve zayıflama uzmanı Sayın Ender SARAÇ Beyefendinin böyle bir pazarlama tuzağının içerisine düşmemesini dilerdim. Neticede toplumda güvenirlik kazanmış bir Zayıflama uzmanı olarak  faydalı olduğuna emin olmadığı bir ürünün pazarlaması sürecinde rol almaması daha akil bir karar olurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder