6 Haziran 2010 Pazar

Acai - Açai

Ülkemiz de öncelikle Acai - Açai ismi ile Tanrıkulu Gıda LTD. ŞTİ. Tarafından ithal edilen ürün sonrasında Acai ismi altında Metin İlaç LTD. ŞTİ. Tarafından ithalatı ve dağıtımı gerçekleşmiştir. Şimdiler de bir çok firma potensiyelini fark edip bu ürünü ithal etmekte ve farklı isimler altında piyasaya sürmektedir örnek vermek gerekirse Voit Acai Berry olabilir.

Elbette bu ürünün zayıflamaya yardımcı yönü ile öne çıkıp kullanılması kaçınılmaz bir gelişme olmuştur, bilindiği üzere fast food kültürünün yaygınlaşması ile birlikte hızla aşırı kilo alımı yönünde ilerleme kaydedilmesi bu tür ürünlere olan ilgiyi de öne çıkartıyor. Zayıflama Yöntemleri isimli makalemizi okumanızı ve bu ürün ile ilgili nihai kararınızı öyle vermenizi öneririz.

Açai - Açai Zayıflama Yöntemi dışında bir çok özellikle Lösemi hastalığının tedavisi için de tercih edilmektedir. Lösemili hücreler ile savaşan yapısı ile vücut direncimizi yükseltmesi bu kötü hücrelerle savaşması yönünde de çok ileri seviye de araştırmalar devam etmekte ve bu konuyla ilgili yeni ürünler geliştirilmektedir.

Gıda sektöründe renklendirici, tatlandırıcı olarak çok uzun zamandan beridir kullanılan Acai - Açai en çok Zayıflamaya Yardımcı bir ürün olarak karşımıza çıkmaktadır. Şu an reklam sektöründe adına en çok reklam yapılan ürün Acai - Açai dir dersek yalan olmaz. Metin ilaçtan konuştuğum bir yetkili bana aylık reklam bütçelerinin 250 bin liranın üzerinde olduğunu belirtmişti, elbette inandıkları bir ürün için normal bir rakam aslında çok şaşırmanıza gerek yok.

Sizin için yaptığımız araştırmalar doğrultusunda Acai - Açai ithalatçılarından biriyle bire bir yaptığımız görüşmelerden notlarda aktarmak istiyorum size. Tanrıkulu Gıda İthalat İhracat LTD.ŞTİ. Kurucu Ortağı Kenan Tanrıkulu bu ürünü Türkiye'ye getirmeden önce çok araştırma yaptıklarını ve ondan sonra bu işe girdiklerini belirtiyor. Şirketin Amerika daki ortağı Silvia ( Türk ismi takmışlar ve Melek Hanım diye hitap ediyorlar ) yani Melek Hanım oldukça girişken ve araştırmacı biri. Sağolsun kendisi beni defalarca Amerikadan aradı ve özellikle Acai - Açai hakkında uzun görüşmeler yapma fırsatı bulduk.



Kendisinin ısrarla belirtemeye gayret ettiği en önemli nokta ürünün çok sayıda sahtesinin yapılması ve tüm Dünya'ya dağıtılarak insan sağlığının riske atılması yönünde oldu. Acai - Açai tüm dünya da aranılan bir ürün olunca bu işe Çin de el atmış ama o çinden ziyade Brezilya dan çekiniyor, çünkü hangi sağlık koşulların da imal edildiğinden emin değiliz diyor.

Ürünün yapımı konusunda da çok önemli bilgiler veriyor, Acai - Açai palmiye türevi ağacından toplandıktan sonra iki saat içerisinde preslenip uygun koşullarda paketlenmeli saklanmalıdır yoksa bir çok özelliğini kaybediyor diyor. İmalat aşaması da oldukça özen gösterilmesi gereken bir durum Acai - Açai preslenip püre haline getirildikten hemen sonra preslenip Tablet haline getiriliyor bu sebeple piyasa daki kapsül halin deki ürünler için içeriğinde tam olarak ne ve neler var bilemiyoruz diyor.

Elbette bu söylem sonrası diğer ürün sahiplerine de cevap hakkı doğuyor, eğer bize konu ile ilgili bilgi gönderirlerse severek yayınlar sizlerle paylaşırız.

Kullanım Tavsiyesi

Öncelikle Doktor Tavsiyesi ile bu ürünü kullanmaya başlamanızı öneriyoruz. Bu ürün Zayıflama ilacı değil, zayıflamaya yardımcı bir üründür. Sadece bir hap içerek zayıflayacağınızı düşünmek saflık olurdu. Ürünün çeşitli kullanım şekilleri var kimi uzman gün de bir tane 1.000 mg lık alım yeterli dir diyor ve bunu sabah aç karnına alın diyor. Kimi 500 mg lık ürünlerden gün de iki defa alınmasını sabah aç karnına ve öğleden sonra şeklinde kullanılmasını öneriyor.

Ben şahsen 1.000 mg sabah bir tane aç karnına alarak iki ay kadar denedim. Oldukça başarılı bir ürün ben de, kız kardeşim de ve annem de çarpıntı, sinir veya benzeri her hangi hiç bir yan etki göstermedi. Fakat gün de iki kere aldığım da çarpıntı yaptığı oldu.

Faydaları

Bilinen ve internette bulabileceğiniz onlarca faydası var ama ben denenmiş özellikle kendi ailem içerisinde denenmiş bir faydadan söz edeceğim. Annemin trigliserit oranı 280'in üzerindeydi normal değer 0 -150 arasıdır Acai - Açai kullanımı sonrası trigliserit oranı 120'ye düştü, bu duruma doktor da şaşırdı çünkü hiç bir diyet veya farklı bir ilaç kullanımı yoktu bu eykisini biz kendi kendimize keşfettik ve şu an düzenli olarak annem Acai - Açai kullanıcısıdır.

Ben kendimden bir örnek vermek isterim. Senelerdir hemoroid problemi yaşıyorum Acai - Açai kullandığım sürece bağırsaklarım o kadar iyi çalıştı ki hiç bir sorun problem ile karşılaşmadım gayet rahat ihtiyaçlarımı giderebiliyordum.

Kilo vermedim ama kilo almama engel oldu yani bu ürün sadece kilo vermek için değil kilonuzu muhafaza etmek için de kullanılabilir. Yan etkisini gözlemleyemediğim için paylaşamıyorum yok diyebilirim en azından ben yaşamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder